shopping och promenad

Igår var det dags för den årliga mellandagsrean, fast det var någonting som var annorlunda detta år. Det här året fanns det snygga kläder och dessutom i min storlek och till råga på allt halva priset. Jag, therese och christopher var inne hela dagen igår. Jag fyndade massor igår, och framförallt hittade jag snygga träningskläder. Så nu vill jag bara komma igång med friskis och sen blir det en hel del idrott i skolan oxå. Det ska bli så kul=).
Efter shoppingen drog vi hem till mig och åt marängsvisch (hur stavas det?) och kollade på körslaget. Riktigt mysigt.

Idag var jag på långpromenad med Rasmus, som jag inte träffat på år och dar. Vi gick igenom vad som hänt i våra liv sen vi sågs sist. Var riktigt roligt att träffa honom igen. De känns lite konstigt, förut sågs vi varje dag, och nu bara ett par gånger om året.

Nej nu ska jag sätta igång med lite städning. Får ju finbesök imorn!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0