Slappkväll och shopping

Igår efter jobbet var jag helt slut, eftersom jag knappt kunnat sova någonting på grund av brand, och slagsmål nedanför vår lägenhet. Och folk på fyllan är långt ifrån tysta.
Men efter jag fått vila lite gick jag ned till Willys och frågade om Therese ville äta våfflor med mig. Jag hade knappt fått i mig någon mat på hela dagen för jag hade fått betjäna kunden men äckliga naglar på jobbet. Efter det hängde spyan i halsen på mig hela dagen.
   Hursomhelst, när hon slutade vid 18 kom hon upp till mig och vi käkade hemmagjorda våfflor, alltså även hemmagjord våffelsmet. Jag är grym! Efter vi mofflat i oss massa våfflor blev det lite tv tittande. Men sen tog nog tröttheten oss för oj vad vi garva när vi hittade gator och ställen i sverige med väldigt roliga namn. Eller vad sägs som ryckepungsvägen i Falun, eller varför inte ta en titt förbi snålkuk och sen vidare till bögholmen. Jag garvade så mycket så jag fick ont i magen, och Therese började gråta så mascaran rann av allt skratt.


Idag har vi varit i Haninge och drivit Nicklas till vansinne. Therese gjorde fynd på cubus och hittade ett par fina ballerinaskor på dinsko, medan jag shoppade svintajta jean på gina och en snygg kofta. Eller vad säger du Therese, tight är väl bara förnamnet..haha.

Bara sex dagar kvar att jobba nu......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0