Nu ligger jag lite efter

Får göra så här.

Söndag: Helt slut efter Winnerbäck, tillbringar dagen framför datorn med en massa Irene Huss filmer. Det roligaste denna dag var att jag först bränner vårrullarna vi skulle haft till middag så att fyllningen hade runnit ut och såg ut som bajskorvar. Men jag orkar inte bry mig så mycket, knaprar i mig en vårrulle och går sen och kollar på film. Samtidigt så sätter Nicklas in sina kåldolmar i ugnen som ska stå i en timme. Ungäfär två timmar senare upptäcker jag av en slump att de fortfarande står kvar i ugnen och säger till honom. Han som mobbade mig för mina vårrullar. Skratta bäst som skratta sist.....


Måndag: Lugn dag på jobbet. Inget särskilt hände om jag minns rätt.

Idag: Jag shoppade billiga handdukar på hemtex, och bestämde mig för att nog strunta i castingen imorn. Känner mig inte helt hundra....


Bilder kommer från Winnerbäck så fort jag fått dem från Fiffi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0