När ska det fina vädret komma tillbaka?

Jag ska på Winnerbäck på lördag och då vill jag gärna ha fint väder. Eller bara det inte regnar blir jag väldigt tacksam.
När jag var på Gessle förra året började det regna sånt här härligt sommarregn som svalkade i slutet av konserten och det var ganska skönt. Men då skulle jag sova på ett närliggande hotell, inte sitta på tunnelbana, buss och tåg efter.
Fast jag vet inte än. Nicklas snackade om att hämta mig. Det skulle vara ganska skönt.
Hursomhelst idag kommer Bella hit och bakar kladdkaka med mig.

Haha juste..Jag ska på intervju för ett tv program på onsdag. Vi får väl se hur det går. Jag har aldrig varit med på tv. Men först ska en intervju klaras av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0