Helgen som varit

Ja, förlåt för dålig uppdatering, men jag har faktiskt inte varit hemma.
I fredags åkte jag, Nicklas och Baltazar till Norrköping. Vägen dit gick väl inte så galant som sist. Först blev Baltazar åksjuk och spydde på södertäljevägen. Som tur var var jag med på noterna och tog fram en kopp som han spydde i. Några minuter senare så åker vi även fel. Men sen var vi på rätt väg igen.
Under hela resan lyssnar vi på tennissemifinalen som var grymt spännande.
   När vi väl kom fram så var vi alla tre väldigt trötta och matta, men katten sov inte en blund den natten tror jag. Han ville bara utforska och leka med allt nytt han såg.
Dagen efter begav vi oss till Kolmården. Där får nog bilderna tala för sig själva.

På kvällen så käkade jag och Nicklas på Palace, en fin restaurang och uteställe precis vid strömmen i Norrköping. Jag åt nog den godaste hamburgaren någonsin medan Nicklas åt oxfile men såg enormt frestad ut över min hamburgare.
   Efter att jag klämt i mig 215 gr hamburgare, pommes och coleslaw och därefter efterätt så var jag så mätt att jag knappt kunde gå. Tack och lov att hotellet låg cirka 100 meter bort. Ett bra slut på en underbar dag.







Igår åkte vi först ut till Andreas och träffade min nya söta kusin. Där bjöds det även på mat innan vi begav oss hemåt.
Hemresan gick mycket bättre. Baltazar låg i mitt knä hela resan och blev klappad. Han var nog lite åksjuk, men ingen spya den här gången. Tack för det!
Min lilla katt var helt överlycklig när vi kom hem, han har nog sovit konstant sedan dess. Min lilla sötnos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0