Glömde nämna

Jag fick årets matchtröja från DIF av min morbror ihelgen. Verkligen jättesnällt och den passade perfekt.
Även hur skön som helst att träna i kan jag tänka mig. Det bästa är att den är riktigt snygg, vilket inte de senaste matchtröjorna varit. Har en från 2005 som inte alls är särskilt snygg, plus att jag fick bara tag i en XL då så den ser ut som en pyjamas på mig. Om han läser det här så tack!

Hursomhelst idag har det blivit en promenad och fika med Therese. Verkligen mysigt. Nu får man ta tillvara på dagarna innan hon åker....igen.

Kommentarer
Postat av: Ante

Bra att tröjan passa. Den ser ut att passa bra med din nya fina hårfärg ;))

Sköt om dig...

2008-08-22 @ 07:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0