080808!

Idag är det vår kära huvudstads dag. Helt underbart! Min favoritsiffra har alltid varit 8.
Jag skulle egentligen in på vattenkriget, men jag har fått en öroninfektion så jag vill ta det lugnt så jag är pigg till Winnerbäck imorn istället. Och nu visar de fint väder imorgon. Får hoppas att det inte ändras under dagen.

Igår spenderade jag min dag först med Bella. Vi bakade Pär Wahlströms underbara kladdkaka och sen spenderade vi tiden med att spela kort och plockepinn. Senare på eftermiddagen kom även Therese förbi en snabbis och smakade lite kladdi. Men hon var tvungen att gå hem och städa sen, så jag och Bella fortsatte med vårt spelande. Efter ytterligare någon timme kom Zabina och berättade om sitt jobbsökande. Sen så gick båda härifrån. Men Zabina kom tillbaka sen så då kollade vi på vänner och bara njöt av att slappa.

Kommentarer
Postat av: Zabina

Den kladdkakan var så jävla god :D

Gillar att vi åt upp allt, mummies

2008-08-11 @ 10:28:38
URL: http://dr0ppe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0