Valborg

Ja..Vad har hänt sen sist då? Alexandra och hennes Martin har äntligen fått ett vardagsrum, pappa har varit i USA och fyndat parfym till mig (Kenzo amour), planering av redovinsing, redovisning av blatteboken, varit och träffat min handledare på VFUplatsen, (Hon verkar vara suverän, och deras motto är hälsa, rörelse och idrott, kan det blir bättre?) träffat Bella och Zabina =) och varit uppe hos veterinären med Balli (Baltazar) för vaccination.

Skrev det på det här sättet för att irritera. Om det är något jag hatar så är det paranteser. Finns inget värre. Tacka vet jag fotnoter. Eller fotnötter som jag alltid sa förut. Det låter roligare.

En rolig sak som hände idag var att Alexandra spillde ut massor av olika grejer i sin väska. Först yoghurtssmoothie med mysigt banankladd som hade fastnat på anteckningsblock, kalender, vårt brev till polisen. etc. Sen råkade hon även spilla ut sitt kaffe i väskan. Är inte denna brud lik mig eller vad? Ett gott skratt får man i alla fall när vi är i närheten.

Nej nu ska jag se om min kladdkaka är klar..Fast borde inte äta då vi ska iväg och grilla klockan 18,00. Men kan man låta bli?

Det blir en lugn kväll för mig idag då vi ska planera redovisningen imorn och hjälpa varandra med förslag till förändringar. Jag kan ta med mig lite kladdkaka...Om det finns någonting kvar vill säga. !

Carpe Diem
Therese


Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

härligt

2008-05-01 @ 00:00:24
URL: http://performance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0