Tom

Ja, det var just vad Tom var i skallen idag...Haha
Men jag fick mig ett gott skratt.
Roligt att träffa min kära gamla klass idag igen! Saknaden är fortfarande enorm, och inte blir det bättre av att
denna kurs inte alls är särskilt rolig. Tack för att min lärare lyser upp den.
Vi hade ännu en usel föreläsning idag, så den gick mer åt till att snacka med Tom, Emma och Therese, och självklart att smsa med Alexandra som sitter 10 meter bort och diskutera hur värdelös föreläsningen är. Det har blivit lite av en tradition tror jag. Snackade även med Tove efteråt vilket var roligt, då det kändes som en evighet sen sist.
Nej nu ska jag sätta mig och glo lite på tvn, kännde inte för att plugga något idag, ska nog sätta mig med det på fredag innan jag ska hem till mamma och så.

Carpe Diem

Therese

Kommentarer
Postat av: Anna

hejsan, läste i kenzas kommentarer om tatuering att du visste ett ställe som tatuerade underåriga men med förälder med sig. skulle man kunna få veta vart de ligger? ;)

[email protected]
eller skriv direkt i min blogg .
fahleman.blogg.se

tack och hej !

2008-04-15 @ 22:11:54
URL: http://fahleman.blogg.se
Postat av: Anna

okeej tack så mkt :)
vet du va studion heter?

2008-04-17 @ 10:35:32
URL: http://fahleman.blogg.se
Postat av: mormor

Hej du min stumpa!
Det är ju faktiskt så när man studerar att ALLT ÄR INTE KUL!
men kan visa sig viktigt i sin förlängning.... Då kan man ångra varför lyssnade jag inte bättre... Nu VET jag att du fixar detta.
Vårkramar Mormor

2008-04-18 @ 09:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0