Sätt på värmen igen!

Nej nu fungerar inte våra element igen, och i och med det har jag frusit hela natten, och vaknade med torr hals och att näsan sved. INTE FÖRKYLNING IGEN. Snart får min bostadsrättsförening sponsra mig med nässpay  och halstabletter om det ska fortsätta så här. Till och med min katt frös, stackaren, det är ju mening att det ska vara varmt i hans säng som hänger på elementet, men icke då. Så han fick krypa in brevid mig under det varma täcket. Usch.
  Annars har denna dag varit rätt så bra, enormt seg bara. Tror jag sovit för lite inatt. Men men. Tyvärr blir det inte mer sömn ihelgen, då jag och Jonna ska jobba på en lack och läder fest. Tur att vi slipper det temat. Men kul ska det bli!
  I skolan idag så träffade jag Therese, oj det kändes som det var en evighet sen, fast det var i måndags vi sågs sist. Men hon gör mig glad. På måndag får jag träffa Tom också, oj han har jag inte sett på snart en månad, och han är saknad, det vill jag lova. Alla i min kära föredetta kursklass är saknade. Men snart återförenas vi, och jag längtar något så enormt. Men även känns denna kurs lite bättre nu. Fick lite mindre frågetecken idag efter dagens seminarium?(Var mer som en föreläsning). Vår lärare är riktigt bra, och det är jag tacksam för då jag tror denna kurs varit väldigt luddig, eller mer luddig än vad den är för mig idag.
   Nästa vecka ska jag även träffa Sanna som även hon håller på med kultur och etnologi i sin nuvarande kurs, hon ska intervjua henne till hennes b-uppsats i etnologi. Var länge sen jag såg henne så det ska bli mysigt att se hennes glada ansikte igen.

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej! Nu struntar jag i att skriva (G) på slutet av mitt namn, :P du kanske fattar iaf..jag har aldrig vart Therese G så de e lite ovant å skriva haha
de va kul å ses i fredags, även fast jag var stressad som en galning..men imorn ses vi! o kanske får man se lite av gamla klassen, saknar alla precis som du skriver. De e lite coolt att man lär känna varandra så bra som vi gjorde under de månaderna i förra kursen! De kommer iaf va nåt man alltid minns.
kram

2008-04-06 @ 19:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0