Äntligen!

Har jag kommit fram till vad mitt individuella ska handla om, men av vissa skäl tänker jag inte skriva om det här, då jag varit med om tidigare att folk snor mina frågeställningar. Men jag tror det kan bli riktigt bra om jag anstränger mig, och det trodde min lärare oxå.
Igår var jag och tog en fika med Zabina, efter att ha observerat sagostunden på biblioteket på förmiddagen.
Vi var och besökte förskoleklassen dagen innan vi skulle observera dem under sagostunden. Jag tror faktiskt observationen blev riktigt lyckad. Sen var det bara kul att barnen efteråt kom fram till en och ville att jag skulle läsa för dem och så. Sen ville de hålla handen och ha hjälp med att knäppa jackan. Det var särskilt en liten tjej som blev väldigt dann vid mig. Så det slutade med att hon kom fram och gav mig en kram och sa att hon ville att jag skulle följa med till skolan. Tyckte jag var väldigt sött.

Jag tror inte jag ska börja med mitt individuella idag, ska skriva ned lite tankar och så, men ska läsa all kurslitteratur först och försöka hitta väsentliga saker till mitt arbete. Men tror diskussionen blir den som kommer få ta mest plats. För jag har ofantligt mycket personliga åsikter om detta.

Carpe Diem
Therese

Kommentarer
Postat av: therese

Hej! Kul att du kommit på vad du ska skriva om på individuella, jag har verkligen ingen aning, måste komma på nåt :(
vad ska du skriva om? du kan väl svara på min blogg eller mejla, hehe förstod va du mena när du inte ville skriva ut din idé ...:P

2008-04-20 @ 15:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0