Akta, katt i rutschkanan

Yes, idag åkte min katt rutschkana, helt frivilligt, och jag lyckades filma det hela. Så nu måste jag lära mig hur man lägger upp på youtube.

Idag har vi haft vår första partnerområdesdag, det var väl trevligt.
Senare på eftermiddagen gick jag ut med min kära katt i dryga timmen, för att sen gå på en långpromenad med Alexandra, väldigt givande konversation hade vi i dryga två timmar.

Sen nyss så ringde Jonna mig och bad mig vara med och vara värd eller något på nån klubb i tyresö på lördag. Vi ska tydligen sitta och bokföra eller något. Det blir nog bra det där. Har inte sett henne på evigheter så det ska bli enormt kul. Och eftersom vi ska vara där hela natten, lär vi få tid att prata. =)

Nej nu ska jag se du är vad du äter.
Hoppas ni haft en bra dag

Carpe Diem
Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0