Sorry

Har varit galet dålig på att uppdatera min blogg märkte jag nu. Men har haft fullt upp under semestern. Har ju fått hem världens underbaraste katt: Baltazar. Goare katt får man leta länge efter vill jag lova...
  Har inte så mycket att säga mer än att jag har varit på galet dåligt humör den här veckan då jobbet börade igen. Kan inte bara alla otrevliga kunder sluta handla där, och in med dom trevliga kunderna så man slipper gå hem arg och helt slut.

Förlåt Rasmus för att jag var grinig igår, Men det var inte min dag helt enkelt...Hope you dont took it serious.

Nej nu ska jag mysa med min katt, orkar inte göra något speciellt på grund av sån otrolig träningsvärk, Thank you Lilian :)...Men skönt att vara igång igen. Det e ju galet kul med Body Pump..

Skumt inlägg men så får det bli idag....

Miss you, Hope you know that

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0