ojsan

Nu var det riktigt riktigt länge sen jag skrev nånting här, men kan ju bero på att jag haft på tok för mycket att göra, och att jag inte har haft någonting vettigt att skriva om?
 Hursomhelst så är det inte lång tid kvar nu tills Therese och Bella kommer hem, dock bara 1-2 veckor men ändå.. Shit vad vi ska festa, shoppa och snacka skit :)..Saknar er varje dag, medan ni festar varje dag era partypinglor..Fast det är väl det enda man kan göra i Kalix. Finns väl inte så mycket mer än ett ica och ett bolag där..så man får väl göra det bästa utav situationen..eller vad säger ni?

En annan sak är att jag och Nicklas har riktat in oss på Thailand januari 2009!
  Jag vet det är lång tid kvar, men om man vill att det ska bli sin drömsemester så ska man hitta bästa hotellet oxå. Just nu är vi inne på ett hotell där man har en egen jacuzzi på balkongen. Men det finns många fina hotell så det e svårt att välja..Men men Thailand blir det i alla fall. Ska bli så underbart härligt. Dock är det galet lång tid kvar, hur ska jag stå ut?

Kommentarer
Postat av: bella

Det finns faktiskt typ 100 olika frisörsalonger hära! :P Hahha

2007-10-11 @ 23:23:28
Postat av: Zabina

vi har faktistk 100frisörsalonger, 100 pizzerior, bolaget OCH lindex :D

2007-10-12 @ 21:21:40
URL: http://dr0ppe.blogg.se
Postat av: Bella

Aa, men vi har faktiskt Pizzeria kombinerat med kinarestaurang! Och vi har bolaget där man slipper ta en nummerlapp! HAHA känn på den du! :D

2007-10-14 @ 23:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0