Tusen tack

Yes, så var sista arbetsdagen avklarad. Trodde aldrig att det skulle kännas så här konstigt och konstigt nog tomt.
Finns så otroligt fina kollegor däruppe på ICA det vill jag lova..
Dagen slutade med att de överraskade mig, blev dragen till lunchrummet där massa står, och sen efter ett tag kommer min käre chef Lilian med en stor bukett blommor och ett paket :)..Hur omtyckt känner man sig inte då. Usch ville bara gråta...
Efter jag väl kommit in i paketet så ligger där ett jättesött halsband, som är perfekt till partyt och som verkligen passade min stil. Blev så otroligt glad att man fick nåt sånt personligt, Tusen tack, Lilian för jag vet att det var hon som köpte den :)...
Kommer självklart sakna alla helger med Louise, allt vår skitsnack och skvaller, ursäkta men vart har ni gjort av all ost ? =) och alla arbetsdagar med Tesa - Du förgyllde min arbetsdag, ALLTID!..Sen allt prat i lunchrummet, det kommer bli mycket man missar...
Men någongång måste man gå vidare, så det är lika bra att göra det med en gång, så att man inte binder sig ännu mer med folket där än vad man redan gjort..
Ni är underbara! Vi syns på julfesten om inte tidigare :)

Måste avsluta med ett roligt citat som Louise sa för ett tag sedan. Så otroligt klockrent

Att gå på krogen är som att öppna en ask choklad
alla godbitar är redan tagna
förutom några spritfyllda äckel i hörnen
 

Det var allt jag hade att säga för stunden, nu väntar skitidol, utan Daniel, nästan så att man borde bojkotta!

Carpe Diem
Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0