Måste ju göra en lista någongång..

ja man måste väl det..Kan man väl passa på och göra det när man är sjuk och ändå inte har någonting annat för sig...

Hur svensk är du?
[x] Ditt efternamn slutar på -son
[x] Du känner någon som har samma förnamn som du (Ja, min nrämsta vän i alla år heter ju även hon Therese)
[ ] Du känner någon (utanför din släkt) som har samma efternamn som du
[x] I din familj är ni 2 barn
[ ] Du bor i villa
[x] Du bor i en tätort (Nynäs e väl det?)
[x] Dina föräldrar är mellan 35-50 år gamla
[ ] Dina föräldrar har gift sig
[x] Din mamma är yngre än din pappa (yes, fyra år tror jag)
[ ] Din pappa heter Lars
[ ] Din mamma heter Anna
[ ] Din familj har en Volvo (Nope, Toyota ska det vara)
[x] Din familj har en silvergrå eller röd bil (haha, först hade vi en röd toyota sen blev det en silvrig toyota)
[x] Du har tillgång till Internet hemma
[x] Du har egen mobiltelefon
[x] Du har ett eget rum (Har flyttat hemifrån nu, men själklart hade jag eget rum)
[x] Du har varit utomlands minst 2 gånger
[x] Du har varit på Mallorca/Kanarieöarna (Kanarieöarna tre gånger, Gran canaria 2 och teneriffa 1)
[x] Du har varit i Grekland (På den vackraste ön Kefalonia, jetsetarnas paradis)
[ ] Du har varit på Öland minst 2 gånger (Aldrig faktiskt)
[ ] Du har varit på husvagnssemester minst 2 gånger
[ ] Din familj har en husvagn
[x] Ingen av dina föräldrar röker
[ ] Din pappa är lite lätt överviktig (nej det tycker jag inte)
[ ] Du idrottar flera dagar i veckan
[x] Du har husdjur (har en katt nu)
[ ] Du får månadspeng
[ ] De flesta i din familj är blåögda (pappa bara)
[x] Du äter McDonalds (Helst inte)
[x] Du följer Melodifestivalen ibland.

51 %...Haha..jo inte konstigt att folk tror jag är från något sydeuropeisktt land när jag bara beter mig som 50% svensk.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0