JAG HAR SAGT UPP MIG!

Nu var det ett tag sen igen..Men här har det hänt grejer.
Först så hittade vi den soffan vi ville ha för halva priset på blocket. Fast den var splitterny..Kan man ha mer tur...Jo tänka sig, igår va jag på ikea där de reade ut klädseln jag vill ha på soffan..Ordinarie pris 1695! Jag fick den för 299!! Galet glad blev jag det vill jag lova... Blev lite annat smått och gott oxå på ikea..blir lätt så när man e där i närmare 8! timmar.
 

Nu till rubriken.
Är inte många som vet om det, men jag har mått piss på sistone, visste inte vad det hade med att göra, kanske att Therese och Bella inte bor i nynäs för närvarande. Men nu föär nån vecka sen insåg jag att det e jobbet som får mig att må så dåligt. Så då kände jag att då var det dags, så jag sa upp mig. Har nog aldrig mått så här bra. Nu blir det plugg i januari. Men innan dess vara ledig hela december! Åh vad jag är underbart lyckligt lottad!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Kul att höra :D
vad ska du plugga och vart? Grattis i förskott :D

2007-12-08 @ 19:51:04
URL: http://linneasnel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0