Usch usch usch

Inge vidare idag..har gått och blivit förkyld och så äter jag så jäkla dåligt så jag bara bleknar på jobbet och tror att jag ska svimma...Jag måste skärpa mig, och det ganska snart, innan det händer något allvarligt. Min arbetskollega sa en smart sak till mig som jag ska försöka hålla mig till: Ät som en kung till frukost, som en drottning till lunch och som en knekt till middag...Tydligen är det det som är det mest hälsosamma..Visst visste jag att frukosten var viktigast, men att lunchen var viktigare än middagen det kunde jag inte ens drömma om. Jag som alltid hoppar över lunchen för att äta nåt ordentligt på kvällen. Här får man ta och ändra sina rutiner helt och hållet....
Beställde klipptid igår men vet inte om jag vill klippa mig eller inte..Skulle vara jätteskönt att klippa av håret ganska mycket innan Grekland..Men tänk om jag skulle se förjävlig ut i den frisyren.
Skulle vilja ha Eva Longorias frisyr men vet ju inte om den passar min ansiktsform?
Sen så känns det lite onödigt att klippa sig innan Grekland å andra sidan, eftersom håret kommer slitas som bara den där nere i solen och saltvattnet...Jobbigt i- landsproblem jag vet :P...
Får tänka över det där under helgen tror jag, men vet att jag kommer be någon fatta beslutet åt mig...
Har fått rensa avlopp idag föresten..både idag och igår..Vilken stank..Fick kväljning efter kväljning..Kanske var därför jag mådde så dåligt resten av dagen?
Har bestämt mig för att inte skriva någon engelska i min blogg, för då kommer massa bara klaga på att det är fel grammatik, felstavat etc. Eller vad säger du Rasmus? E jag inte en höjdare på engelska ?

Nej undra om man ska ner och ta lite grönt te och checka kylen om det finns nåt ätbart.

Carpe Diem
Therése

Kommentarer
Postat av: Zabina

Jag tycker bestämt att du ska klippa dig ./nicka
- för det vill jag me göra. vi kan klippa oss söta å rockafett i grekland

2007-05-23 @ 11:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0