Sjuk :(

Jahapp..Så e man sjuk oxå..Känns inge vidare..Typ en extrem förkylning med halsont, täppt i näsan till huvudvärk och feber...Får väl hoppas det är bättre imorn så man kan gå till jobbet..Ska försöka ta mig lite ork till att skriva här...
Igår åkte jag och Nicklas vilse ute på vishan i Sörmland när vi skulle till min farmor och farfar i Hälleforsnäs. Vi irrade fram och tillbaka på motorvägen och in på småvägar och jag tyckte ju att jag kände igen mig? Men kanske lite svårt när jag egentligen i vanliga fall brukar sova den tråkiga vägen...Men efter 4 timmar (bör nämnas att det ska ta mindre än två timmar) så var vi äntligen framme...Eftersom både jag och Nicklas är förkylda och hängiga blev det en krävande resa så hem körde vi fort och raka vägen så att vi kom hem och kunde slappna av....
Vi hyrde filmen Dejavu men båda höll bara på att somna så vi besätmde oss för att se den på söndan istället...
Och den filmen va störd..Usch började så bra men blev bara konstigare och konstigare...Besviken faktiskt...
På onsdag blir det klipp..Ska klippa av håret en del för jag orkar inte med mitt långa hår för fem öre...
Nu flyttar vi om en vecka :D

Nej nu ska jag ned och stoppa i mig ännu mer grönt te så jag blir frisk :)

Carpe Diem
Therése

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0