Sist ut som vanligt

Hejsan
Ja nu var det väl min tur att skaffa en blogg, efter att alla typ bloggat i snart över ett år...
Men tyckte att nu var det dags. Får väl se hur aktiv jag blir sen efter flytten och så.
  Flyttar nämligen ihop och blir sambo den 28 maj, så är just nu i full gång med rensningen i mitt rum som kommer ta längre tid än väntat för att jag samlat på mig så enormt mycket skräp genom alla år jag bott här, och det är hela mitt liv!
  Men vi hinner knappt flytta in förrän vi åker till
  Kefalonia, Grekland med Therese, Zabina och Krull. Dock ska vi inte bo på samma hotell som dem. Men vi alla åker samtidigt och det ska bli galet kul ; )
Känns så himla skönt att ha två underbart roliga saker inplanerade som sker inom en månad...
Det som kommer kännas konstigt är att vi ska mellanlanda i antikstaden
Peloponessos som ligger 20 mil ifrån Kefalonia. Så vi hinner ju knappt komma upp i luften förrän vi ska landa igen?
Det var väl allt för den här gången...

Carpe diem
Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0