Oj oj oj

Min lillebrorsa Marcus stod nog för det roligaste och nog äckligaste idag....Han ville betala mig pengar för att jag inte skulle publicera det här..Men tro mig..Jag är enormt sugen. Men har kommit på att om han gör minsta lilla sak som gör mig irriterad publiceras det omedelbart :)...Tro mig..Det fick mig att tappa matlusten totalt, och kan tänka mig att detta inte är första gången det drabbar honom, med tanke på hans hygien....
Så sköt dig nu sista veckan jag bor hemma om du inte vill att det ska publiceras :)

Ser ut att bli en skön sista vecka här hemma ;)


Carpe Diem
Therése
image5
Turkiet med släkten plus my Therese :)

Kommentarer
Postat av: Zabina

!!! Vad gjorde han?

2007-05-23 @ 11:27:40
Postat av: Julia

VAD gjorde han? :D

2007-05-26 @ 17:23:06
URL: http://www.enjulia.blogg.se
Postat av: Marcus.F

Du säger ingenting annars är du dum :(

2007-05-27 @ 02:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0