Köra och dricka bil är inte bra?

Sitter och kollar i en dagbok där jag skrev upp allt som fått mig att skratta under en viss period, och tänkte ge er några smakprover:

Jag: Men om det ska vara sky när det är flygplan, varför sjunger dem då youre my devil in the sky, det ska ju vara you are my devil in heaven. Haha vilka puckon, så var det det här med språkriktighet.    Sanna: Men åh Tessan, dem sjunger you are my devil in descy (utklädda)

Jag tänkte ringa dig mitt i natten och säga att jag inte ville     - Åh vilket positivt samtal att få mitt i natten, att en tjej inte vill 

Tänkte att jag ska fortsätta att i varje inlägg ha med något från den dagboken.
Även om mycket är ganska internt så finns det en del roligheter som alla förstår


Kommentarer
Postat av: sanna

Haha tessan det där hade jag nästan glömt hahaha

2007-05-19 @ 20:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0