Ingen sommar utan reggae?

Sitter hemma här och är fortfarande sjuk.. Men pallrade mig upp ur sängen ett tag..Mår trots allt bättre idag så imorn har jag bestämt mig för att gå till jobbet :)..
Märkte att jag har på tok för lite bilder i denna blogg så tänkte föra in i alla fall en bild per inlägg...
   Ska klippa mig på måndag..och har blivit helt såld på Eva Longoria på sistone så tänkte sno en frisyr från henne.
Som ni ser är det när hon har lite kortare hår, eftersom jag inte orkar med mitt långa raka hår känner jag att jag vill få upp det lite och ha en sån frisyr som man nästan måste styla :)
 
image2



Idag är det en vecka till flytten och mitt rum ser för taskyt ut.. Tänk er ett rum fullt med kläder slängda överallt, lite tidningar här och var och sen mitt i rummet en hög med massvis av banankartonger - och vips så ser ni mitt rum ; )..
Snart åker man till Kefalonia också..Ska bli så skönt och roligt att se något nytt och förhoppningsvis har jag och Nicklas hunnit fått någorlunda ordning i nya hemmet innan vi åker så vi inte kommer hem till värsta röran.

image3

 

Det ser nästan ut lite som Thailand..Eller vad tycker ni? :)









Nej nu får det nog allt räcka för idag..Eller just det.
Om ni undrar varför jag alltid avslutar inläggen med Carpe Diem är för att det är ett riktigt bra motto, plus att jag såklart har det tatuerat :) (Bilden är när den är precis nygjord så den är tyvärr lite blekt nu för tiden)



Carpe Diem

Therése

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0