Time goes by

NU var det faktiskt riktigt, ritkigt länge sen jag uppdaterade den här bloggen. Men kan bero på att
jag inte haft något internet fram tills nu...Har hunnit med än hel del under denna period. Varit på den vackra ön Kefalonia, sen så har det blivit en del fester oxå..det e ju sommar :) Även om man inte tror det om man ser på vädret. Men det fina vädret kommer lagom till min semester som startar om dryga tre veckor..Jo tack nedräkningen börjades för LÄNGE sen vill jag lova.
  Semestern börjar ju med Per Gessle ute på sjöhistoriska och sen blir det övernattning på hotell hasselbacken ute på djurgården så snälla ge mig fint väder den 12 augusti!
 Nej men jag har ju lovat er lite bilder från Kefalonia så varsegod :)






                                          


Och ja det var om möjligt vackrare i verkligheten :)

Carpe Diem

Therése                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0