3 veckor kvar...

Ja nu är det tre veckor kvar till semestern. Fast egentligen bara två jobbiga veckor. För sista veckan är Tesa tillbaka så då har jag inte fullt ansvar längre. Klarade i alla fall av första veckan hyfsat bra tycker jag nog allt.
  I helgen lirade jag och Nicklas minigolf..Han vann med två slag. Så nu står det 1-1 för jag vann nämligen förra året. sen blev det plankstek på Freja nere i hamnen.När vi kom hem igen fick jag Kenzo amour parfymen, som jag skulle köpa i Grekland med blev så velig och sen när vi satte oss på planet så ångrade jag mig att jag inte köpt den. Men det löste ju sig ändå :).  Efter presentöppning blev det ost och kex, men vi hade råkat köpa en ost som gjorde att det luktade fotsvett i hela lägenheten. inte trevligt, inte trevligt kan jag lova.
 I morn kommer Sofia hit på min lediga dag :) Och eftersom vi inte setts på år och dar lär det bli en lång pratstund, Garanterat! Ska bli riktigt kul att få se henne igen.
image23
                                                               Den fick jag fast i den vita flaskan (En storlek större)    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0