Vilse i skogen

Ja jag ska väl börja med att berätta hur gårdagen var. Den var underbart bra och spenderades med de närmsta vännerna med lite vin, sprit och spel. Medan vissa kanske fick i sig lite för mycket? fortsatte vi andra att lira charader. Man hade ju nästan glömt bort hur kul det var. Så på nyår då blir det sjukamp, så ni som vet att ni är bjudna, boka inte in något. För det är här det kommer hända saker, eller vad säger du zabbi? ;)..
 Nicklas kom och hämtade oss vid typ ett tror jag? Hade ingen tiduppfattning, var bara glad att jag inte somnat i någons kök denna gång :P!..

Idag har jag tillbringat dagen mestadels i en bil med Rasmus, först så var det en promenix på lövet, sen for det iväg till sorunda i hans pappas nya hitech bil..ge mig någon? I sorunda köpte han ett par snowboardbyxor, och nej det finns ingen affär i sorunda, utan han köpte dom av hans vän som bor där ute i skogen :)..
Sen när vi var klara där ringde hans lillasyster och ville att han skulle hämta henne i Stav. Jag hade för mig att jag visste vart det låg, typ där vid berga. Men vi var ju i sorunda, så vi tänkte att vi tar ju sorundavägen till VH. Vilket var lättare sagt än gjort i mörkret. Men vi hittade till sist rätt, och på vägen såg jag grymt fina hus med massa julpynt runt omkring husen. Nog första gången i år jag får sån där julkänsla..=)

Nej nu ska jag nog sova. Sötnosen ligger här i knät och vill nog att vi ska lägga oss i sängen.
Det är en stor dag för han imorgon, eller nu blir det idag. Han ska nämligen kastrera sig, uscha känner mig så otroligt taskig, men folk säger att det inte är taskigt, så jag får väl lita på dem.
Ska även hinna med att tvätta och träffa Zabbi =)..Det hade tydligen hänt något som gjort henne galen? Jobbigt jobbigt..
image32  image31  image30
Oj vad min lilla Baltazar helt plötsligt har blivit stora Baltazar

Nej nu väntar sängen.
Godnatt!
Carpe Diem
Therese

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jo det är bara fint, med dig då?
Jag har Anders :D vem hade du?

2007-12-03 @ 14:50:56
Postat av: Louise

hej!
Nej det är bara fyrverkerier på första advent :) Annars hade det nog inte varit lika uppskattat..det var verkligen superfint :)

va kul med en nynäshamnare förresten =D
Kram!

2007-12-03 @ 16:15:44
URL: http://louise1.blogg.se
Postat av: Linnea

jag såg din kommentar :)
Nä knapparna är precis perfekta, de är lite hårdare att trycka på men det är bara skönt, man kan liksom inte slinta :)

2007-12-03 @ 17:56:21
URL: http://linneasnel.blogg.se
Postat av: Melina

söt kisse!

2007-12-03 @ 18:14:51
URL: http://mmelina.blogg.blogg.se
Postat av: Louise

ja, men bloggar är faktiskt roligt :)
Kul att du tycker min är rolig!!!! hihi, läst länge?
Vad gör du om dagarna då? =)

2007-12-03 @ 20:32:23
URL: http://louise1.blogg.se
Postat av: Louise

jaha :) jo jag har nog sett dej på ica nångång..bakom disken..
vad för lärare ska du bli då? =D ska du bo hemma då lr?
jag trivs jättebra i uppsala :D verkligen!!

2007-12-03 @ 22:41:41
URL: http://louise1.blogg.se
Postat av: Dress Like a Princess

Ååh så söt!

2007-12-05 @ 11:13:50
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0