En dag kvar

Yes, imorn blir man 20. Fast det kunde ju ha varit bättre.
Råkade drabbas av den där jäkla vinterkräksjukan i måndags, trodde det var att jag fortfarande var bakis, men nej det visade sig vara denna äckliga kräksjukan. Så nu har jag knappt käkat nåt på fyra dagar. Men det är på bättringsvägen i alla fall.
  Tänkte visa lite bilder från julfesten. Vet inte vem det är som har tagit bilderna men hoppas att det är okej ändå =)

image37
Jag, Elin och Cizzi

image38
Vi sjunger för kung och fosterland Life medan e type dansar runt på scenen
image39
Jag och Elin innan man intagit allt för mycket alkohol (Vin)

image40
Im drunk and Im know it!

Kommentarer
Postat av: Melina

svar: Jag bor precis utanför stockholm.

2007-12-19 @ 17:07:48
URL: http://mmelina.blogg.se
Postat av: Zabina

"Im drunk and Im know it!"
and I know it ;)

2007-12-19 @ 17:14:57
URL: http://dr0ppe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0