Lovestoned

Idag bar det iväg till tekniska museet för att se på 4d bio. Var väl roligt men hundra gånger roligare på disneyland i Paris där det var handling och lite mer läskiga saker. Denna på tekniska på museet var lite too much barnvänlig kan man väl säga. En god middag blev det ute på gärdet i alla fall, Pasta och rostbiff med soltorkade tomater och champinjoner. Mums är fortfarande mätt. 
   Hemresan blev dock lite krånglig, tack vare pridefestivalen som ockuperade hela stan, så det fick bli en liten omväg hem som tydligen alla var tvungna att ta, för nej bilkön var inte kort!.
 
  Nu sitter jag här och väntar på att vi ska åka och hämta Therese och Angelica uppe på sandhamn så det blir lite livat här så jag inte somnar innan tio som jag annars så gärna brukar göra. Måste ju börja värma upp inför semestern =). De går nog ut sedan med jag stannar nog hemma, meterologerna har lovat fint väder imorgon så då vill jag upp tidigt och ligga och glassa på beachen. Måste ju inviga vår nya fina rosa kylväska :) Så galet fin.

  Har börjat köra bil igen nu också, efter tre månaders uppehåll drog jag mig i kragen och när jag väl har körkort måste jag väl utnyttja det. Inte har jag slitit för det helt i onödan, även om jag fick det gratis.

  Nej nu ska jag slita mig från datorn och drömma mig bort en vecka då semestern precis börjat och man står ute på sjöhistoriska och sjunger med till alla Gessles underbara sommarlåtar. Mer sommar kan det inte bli. Ingen sommar utan Gessle - så är det bara.

  15 dagar kvar nu.
 Galet mysigt det kommer bli


Carpe Diem

Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0