Fint väder!!

Vakna Rasmus! Jag vill ha en glass i hamnen nu!
Jag vill ha en kula med cheesecake..Den var så sanslöst god med digestivebitar i..

Har redan hunnit kila ner till willys och handla det som behövs till min lyxiga gryta ikväll..Massa ingredienser jag aldrig använt tidigare. Kommer bli intressant hur den smakar....

Är verkligen rekord att det är fint väder när jag är ledig. Är nog första gången i år det händer tror jag. Och det förstår ni när ni ser mig. För jag ser ut som en inhemsk grönländska. Inte ett spår av Kefalonia är kvar..tyvärr! Man flagnar alltid precis när man sätter sig på planet hem. Undra om det är så för alla?

Nu är det bara 19 dagar kvar tills sötnosen kommer, känns som en evighet just nu men hoppas att det går snabbt för jag längtar och längtar, det är nästan det enda jag gör och har i min tanke...Shit vad vi ska leka och mysa  = ).

Lyssnar just nu på Justin Timberlake - I think that she knows.. Så underbart bra som alla andra hans låtar. Vad lyckat det var för honom att N´sync lades ner för hans egna låtar är tusen gånger bättre...image26



Och snart blir ju vi mittemot grannar. Ska bli riktigt kul. Shit vad vi kommer snacka om fiskar och katter. Vi kommer driva omgivningen till vansinne kan jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0