18 days left

image27
Igår hade jag en underbar dag. Så lovely att vara ledig och att det faktiskt för en gångs skull var fint väder. Satt nere på den mysiga gästbryggan i 4 timmar med Rasmus. Solen tog en hel del, i alla fall på min blonda vän, så idag var det en rosa vän som gjorde mig sällskap på jobbet  =)..Åt faktiskt en skagenmacka nere på rökeriet igår, vilket var riktigt konstigt med tanke på att jag inte kunnat äta skagen sen nyår. (Eftersom jag gör sisådär 40kg skagen i veckan blir man rätt less på lukten). Men nu under sommaren har inte jag fått bära tungt och inte gjort skagen på ett tag, så nu var det gott igen.
  Sen for det iväg till länna med Therese och hennes mamma, där shoppade jag loss för kung och foster land. Fanns så mycket billigt på eko/rusta så var bara att slå till. Köpte bland annat nio liter dricka. 5 vichy nouveau för 25 spänn bland annat.
  Idag var det jobb igen. Torsdagar är rätt jobbiga med tanke på att alla varor kommer då, och nu på sommaren har de haft en tendens att komma sisådär en kvart innan jag slutar. Så har alltid blivit lite övertid och att jag får komma tidigare imorn så att jag hinner med innan butiken öppnar och kunderna kommer in.
  Sen är det ju faktiskt bara imorn kvar sen är min kära kollega tillbaka så jag slipper ha koll på allt själv. Hon har varit saknad, det vill jag lova.
  
   Nu under kvällen har min mamma, pappa och mormor varit här på fika och snackat lite. Så nu känns det lite konstigt men underbart skönt att det är helt tyst i lägenheten igen. Men det kommer det inte vara så många dagar till nu, 18 dagar närmare bestämt för då blir det röj i vår fina lägenhet vill jag lova. Men det ska bli så underbart kul och jag bara längtar och fantiserar mig bort =)..

Har märkt att jag skriver underbart rätt mycket i detta inlägg, men tror det beror på att just nu känns det så bra, Är inte själv från och med måndag på jobbet, Gessle och övernattning på Djurgården nästa helg då föresten även semestern har börjat.. Så snälla ge mig fint väder 33-34 tack.
 
Nej nu ska jag stänga ner detta och hoppa i säng och blädda i IKEA katalogen, sen är det sovdax då klockan ringer runt fem imornbitti.

Carpe Diem
Therése
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0